neděle 17. března 2013

Párty sobotka


V pátek jsem se dohodla s M., že konečně zavítám do jednoho místního "klubu". Nějak extra se mi vlastně ani nechtělo, ale víte jak to, když se vám někam nechce tak je z toho legendární akce.

Když jsme přišli tak jsem si myslela, že to bude o ničem, stálo to prostě za pendrek, Ale..ale potom se to začalo pěkně rozjíždět. Protančily jsme celý večer s fotbalisty..noo tak kochali jsme se, a né, že né.:D. Sice bych možná asi některé úseky smazala, ale bohužel se to nedá, tak bude zase o drby postaráno, ano já vždycky něco poseru, ale naštěstí to nebyla moje vina.


Celý večer nás doprovázel Jim s Colou a potom Cuba Libre, to já ráda.:D nejhorší bylo, že po nějaké době jsme jim vypily s M. zásoby a neměly jsme co pít tak jsme zůstaly při kole.
Při kole měl zůstat i kamarád, který to jemně přehnal s vodkou a teď toho bude dosti litovat a má co vysvětlovat své slečně. Akce jsou fajn, ale někdy to bohužel i něco "odsere".


DJ musím pochválit, teda až na slabé chvilky typu hříšný tanec, či Michal David. Není to hold můj šálek, ale i to mě neodradilo tančit. M.mi nechala zahrát písničku.:*

Moje čtenářka z minulého blogu měla dotaz, jestli budu zase psát ty moje "teorie"..neměla jsem to v plánu, ale pokud se to uchytí tak proč ne.:)

* A jaká byla vaše sobota a co máte v plánu dnes.?:)

2 komentáře:

  1. Joo nečekané akce bývají nejlepší! a když někde začnou hrát Michala Davida tak to taky zrovna nemusím :d

    OdpovědětVymazat
  2. Akce narychlo nebo nechtěné akce = legendary party !!! :D ta písnička je boží. :)

    Jinak děkuji mooc! :))
    www.luclin.blog.cz

    OdpovědětVymazat