sobota 16. března 2013

Hi.,my name is Terezska.

Vítej na mém blogu.! Před rokem jste mě mohli sledovat na blog.cz kde jsem byla pod jménem fakegossip. Dala jsem si menší pauzu, zorganizovala jsem si život a jsem zpět.:). 

Ti co mě naznají nebo si už nevzpomenou tak se představím.

Jmenuji se Tereza Klusová, ale najdete mě pod jménem Terezska, narodila jsem se v Havířově, kde trávím své víkendy. V dubnu oslavím "sladkých" 17. Studuji hotelovou školu v Opavě obor cestovní ruch. 

Co na mém blogu najdete.? Bude zaměřěn na mě, ale taky i na módu a různé triky. Přijdou si tady na své i milovníci snb a longu.

Doufám, že se vám tady bude líbit a někdy přes týden tady zavítáte.




1 komentář:

  1. Já právě že vsechno mám :D akorát je to v jiném pokoji :D

    style-and-smile.blog.cz

    OdpovědětVymazat