úterý 26. března 2013

Nevěra

Asi před týdnem mi psala slečna, že její přítel jí podvádí, co si myslím o nevěřě a co já jsem dělala když mě muj ex podváděl.

Nevěrná

Nejspíš před rokem jsem si na vlastní kůži zkusila jaké to je bý v roli nevěrníka. Chodila jsem s klukem pro mě důležitým, ale i přes to se to stalo. Ano je to v dnešní častá výmluva, ale mohl za to chlast. Kamarád mě opil dá se říct do němoty a potom to bylo. Pár lidí si myslí, že to závání i menšímu znásilnění, ale jelikož já jsem se nebránila tak ani nevěděl, že to vlastně nechci. Já jsem ani nevěděla co se pořádně děje. Dolšo mi to vše až doma. Domluvili jsme se, že se to nidko nedozví a tak se taky stalo. Jenže jsem nemohla žít s tím, že jsem mu byla nevěrná a tak to ze mě vš vypadlo a byl jasný konec.
Mám spoutu kamarádek, které už byly nevěrné a včetně mě se dělíme na dvě skupiny.
1) těm co to nevadilo a udělali to i víckrát
2) těm kterým to ublížilo víc než té druhé polovičcea
Já patřím do té druhé skupiny. Ublížilo mi to více než mu. Z roczhodu jsem se dostávala přes rok, byl to ten nejhorší rok v mém životě. Věděla jse, že jsem ztratila osobu, která se na mě už ani nepodívá. Bylo mi na nic.

Já v roli paroháče

Můj první vážný vztah s fotbalistou - CHYBA.
Vztah jak z pohádky..dva týdny jsem byla nemocná tak, že jsem opravdu nebyla schopná ani pořádně se nadechnout takže jsem se s přítelem neviděla. Když jsem se konečně uzdravila, utíkala jsem za ním. Hned jsem poznala, že je něco špatně..celý den nepromluvil. Večer když už jsem ležela mi přišla zpráva, že mě podvedl. Rozešli jsme se..
Po měsící jsem se dali dohromady, že to zkusíme.. Snažil se to ANO..jenže pořád jsem měla před očima jak si užívá Sní. Byla to chyba, se k němu vrátit. Snažila jsem se najít na něm vše to dobré, ale nešlo.



Jednou nevěrný, pořád nevěrný. - není pravda.
Já jsem taky podvedla a jaký mám na to názor. Hodně mi to ublížilo a už bych to nikomu neuděla. Né asi kvuli něho, ale taky kvuli mě. Vím jak to bolelo a ztratit někoho milovaného kvůli jedné noci.-NE!



Kamarádka chodila s klukem ( hodně hodný (naivní) ). Jenže jí po čase začal nudit. Začalo to dámksou jízdou v Ostravském klubu kde si k nám přisedla banda synků. Za chvilku se ztratila a přišla za hodinu. Nemusím psát kde byla. Nebyl případ 2. Našla si né jednoho, ale rovnou tři synky se kterýma se chodila bavit, se kterýma spala. Její kluk, kerý o ničem nevěděl, jen si hloupě myslel, že jeho miláček je doma a s kamarádkou se dívají na filmy. Proč s ním teda byla. Protože její "kamarádi" jí nedali To objetí, oni jí nepodrželi v její blbé chvilce. Po čase jí přišel na její holčičí dýchánky. Dal jí druhou šanci..vydrželo jí to pouhé 2 týdny.

K.- trvá to dlouho. Pustila bych ho k vodě.;)

                                               






2 komentáře:

  1. Ja už by som to nevedela rozdýchať :/ Ale pekný článok toto bol, veľmi :)

    GIVEAWAY on my blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ináč chcem sa opýtať, dáš si sem GFC sledovanie ? :) Pretože by som Ťa chcela odoberať :)

      Vymazat